Friday, September 28, 2012

Dutch Lady Minuman Coklat


 Assalamualaikum

Untuk menjadi seorang ibu yang penyayang dan prihatin, sudah tentu saya sentiasa mengambil berat tentang apa yang harus saya sediakan untuk makan dan minum anak anak saya.

Di rumah saya, minuman yang paling di gemari oleh anak anak saya adalah minuman coklat.  Saya pula mahu memastikan minuman yang saya sediakan untuk mereka bukan sahaja minuman coklat yang enak malah mesti  yang berkhasiat.

Sekiranya anda di luar sana masih tercari cari satu minuman yang berkhasiat untuk anak-anak , di sini  saya ada sesuatu yang hebat harus saya kongsikan yang iaitu minuman coklat Dutch Lady Chocolate Drink EzyMix yang pasti digemari oleh anak-anak dan yang paling penting ianya datang dengan package iaitu enak, lazat berperisa coklat dan penuh khasiat.

Kalau selama ini minuman pagi atau seharian yang kita ambil itu samada yang kita pasti atau tidak pasti mengandungi khasiat atau tidak maka segeralah bertukar kebiasaan itu kepada sesuatu yang lebih bagus dan bermakna…



Dutch Lady Chocolate Drink, Ezymix, mengandungi khasiat dan vitamin seperti protein, cocoa, minyak sayuran , kalsium dan magnesium, Omega 3 dan 6 dan lebih daripada lapan jenis Vitamin B (Vitamin B Compleks)



Dutch Lady Chocolate Drink EzyMix, dengan nama pun dah tahu betapa easynya untuk membancuh dan menyediakan  minuman ini untuk kita yang senantiasa mahu segala-galanya memudahkan hidup kita.  Hanya tuangkan air panas untuk minuman panas enak dan mendamaikan.Walla…


Dan tambahkan ais untuk minuman sejuk yang enak dan menyamankan….hmmm


Hmmm..Dutch Lady Chocolate Drink , EzyMix  sejuk berkhasiat dan menyamankan tekak dengan sedikit hirupan…yummy yummy…
  
BIAR BETUL….CUBA RASA….


Kalau anda hendak menerima hadiah baucar bernilai RM50 anda bermain permainan Ezy Mix Party Di Facebook Dutch Lady.


Terdapat Trak BiruBerjenama Biar Betul telah  pun membuat rondaan  di kawasan trafik yang paling sibuk di Lembah Klang selama 2 minggu sebelum pelancaran rasmi Minuman Coklat Dutch Lady pada 19 September 2012 yang lalu. Setelah merasai minuman coklat yang lazat  mereka kemudian ingin tahu apakah minuman yang mereka minum itu…….

Ok buat sesiapa yang belum tahu atau ingin tahu mengenai EzyMix Dutch Lady Chocolate Drink   ini boleh layari (https://www.facebook.com/spread.the.goodness.of.milk/app_141419296001917) Terdapat permainan EZYMIX Party yang menyediakan peluang untuk anda memenangi baucer sebanyak rm50 setiap minggu atau discount vouchers membeli  Minuman Coklat Dutch Lady apabila anda dapat mencapai skor tertinggi.

10 comments:

Zareda Norman said...

sedapnya.. :)

Unknown said...

nyummmm !

Irfa said...

tak penah cuba ni ,boleh la try pasni

mr n mrs azizi said...

Dh rasa yg ni aunty..memey sdp..btw..i've tried ur pavlova recipe...wallahhh...mabeles..tq for sharing..kalaulah blh paste pix pavlova tu kat sini..hehe..

Cho Zila said...

tak penah cuba... mungkin boleh di beli, mana tau anak2 suka...

Unknown said...

Bestnya!!!

dEdEQ dE wIshEs said...

SERIUS .. HARI NI BARU TAHU ADE DUTCH LADY DRINK YANG DEBU .. JAKUN GILER KAN .. ISH ..

* AKAQ .. COMEL LA .. TGOK HEADER TU .. WOW .. TERPIKAT TERUS .. HEHE

MasReena said...

Auntie nak tanya raya haji ni jual tak biskut raya?? nak order biskut samprit akak... sedapnyaaa

Tudung Sulaman Bunga Mawar

Diana AR said...

dok mencari ducth lady coklat ni tp tak jumpa lagi..adakah tak semua pasaraya ada?

mr n mrs azizi said...

Sis diana AR..sy pnh bli kat speedmart..kat jusco pun ade dutchlady milk drink ni..